
W Australii: HSV Grange / Holden Caprice. W Korei Południowej: SsangYong Prezes, Hyundai Equus, Genesis G90, Kia K900, w USA: Lincoln Continental, Chrysler 300, Tesla Model S, Cadillac XTS i Cadillac CT6. W Stanach Zjednoczonych w 2004 r. najlepiej sprzedającymi się pełnowymiarowymi luksusowymi tabliczkami znamionowymi były: Lincoln Town Car, Lexus LS, Mercedes-Benz S-Class i BMW serii 7.
Przewóz osób Poznań a samochody o ultra luksusowym wyglądzie
W Związku Radzieckim od lat 30. do 90. były też pełnowymiarowe luksusowe samochody z fabryk GAZ i ZiL (przed 1956 r. – ZiS), takie jak ZIS-101, ZIS-110, GAZ 12, GAZ 13 Gull, ZIL-114, ZIL-117, ZIL-4104, ZIL-41047. W 2010 roku NAMI w Rosji opracowało nową serię pojazdów, oznaczonych jako Unified Modular Platform, aby stworzyć bazę dla floty państwowej i po raz kolejny zapewnić krajową luksusową markę. Zostaną one dostarczone na wybory prezydenckie w 2018 r. jako oficjalny samochód państwowy. Przewóz osób.
Bentley Mulsanne to brytyjski samochód o ultra luksusowym wyglądzie. Toyota Century to japoński ultra-luksusowy samochód. R.L. Polk and Company, globalna motoryzacyjna firma informacyjno-marketingowa świadcząca usługi dla przemysłu motoryzacyjnego i powiązanych branż, zdefiniowała pojęcie segmentu „superluksusowych” dla luksusowych samochodów, których koszt wynosi ponad 100 000 USD.
Klamra ta obejmuje pełną gamę marek Rolls-Royce i Bentley, ponieważ – w przeciwieństwie do marek luksusowych, takich jak Audi, Porsche, BMW i Mercedes-Benz – marki te nie oferują tańszych, podstawowych i średnich samochodów luksusowych. Pod koniec 2011 r., mimo niepewności ekonomicznej, producenci samochodów super luksusowych „obiecywali wyższą sprzedaż i oferowali coraz bardziej seksowniejsze modele”.
Przewóz osób Poznań przy użyciu najlepszych materiałów i procesów
W Azji, jeden pojazd jest uznawany za bardzo luksusowy i bardzo ekskluzywny – Toyota Century. Po raz pierwszy wprowadzony w 1967 roku, był dostępny tylko z silnikiem V8 do 1997 roku, kiedy to został wprowadzony z silnikiem V12, jedynym japońskim pojazdem do tego celu. Wszystkie są budowane na zamówienie, przy użyciu najlepszych materiałów i procesów produkcyjnych dostępnych. Jego wygląd jest konserwatywny, ale ma przemawiać do azjatyckich gustów i oczekiwań skromności przy zachowaniu ekskluzywności. Obecnie jest to jedyny samochód używany przez japońską rodzinę królewską.
Bentley i Rolls-Royce niedawno przenieśli się do bardziej przystępnych cenowo przedziałów z nowymi modelami, których cena jest znacznie niższa niż ich tradycyjna oferta (Bentley Mulsanne i Rolls-Royce Phantom oraz Maserati Quattroporte). Te nowe samochody, Bentley Flying Spur i siostrzane samochody marki Continental GT oraz Rolls-Royce Ghost stworzyły to, co samochód i kierowca określili mianem „segmentu wejścia-operacyjnego”. Pojazdy marek Bentley, Maybach i Rolls-Royce dzielą platformy i pochodne silników z innymi luksusowymi markami od swojej macierzystej firmy motoryzacyjnej, jednak marki Rolls-Royce i Bentley Group pomogły w montażu ekskluzywnych resztek BMW Volva w Anglii (oddzielonych od brytyjskiej).